Wednesday 26 March 2014

Bahasa menunjukkan kita siapa sebenarnya. hahaha..poyo!! ^_^


                            Different things.


Hai,Naryna is here! :D Today aku nak buat something different.
Malay language?Yes.Aku kan Malaysian girl so kene lah tulis bahasa
melayu jugak.Tak kan memanjang bahasa inggeris.Kalau selalu bahasa
inggeris boleh pening kepala aku nak fikir ayat yang sesuai dengan ape 
yang aku nk sampaikan.Hmmm..tak taulah nk tulis ape dah.Cite ape ek?
Please,give me any suggestion?Tak de?Hampeh! :D

Hah! I've got something.Mesti korang rasa bosan kan dgn blog aku ni?
Yelah..sesetengah  blog kan ade macam2 iklan kan kt dlm blog?Aku nak 
letak,tapi rasa menyemak pulak.Nanti nampak lagi serabut.Yelah..aku buat
blog ni pon just for fun and nak release tension.Bukannya nak buat menyemak kan 
lagi mata aku dok pandang iklan2 tu.Sorry lah kalau buat korang terasa sbb lain orang
lain pendapatnya.Hmm..okay lah,makin lame aku tulis makin membebel aku nanti.
Bye bye...see you soon. :) Assalamualaikum. :)


-Naryna-


No comments:

Post a Comment